تکنولوژی جدید ایرباد بابل فیش
نوشته شده توسط : alipour

در قصه علمی تخیلی راهنمای مسافر به کهکشان، یک بابل فیش زردرنگ (یک گونه ماهی کوچک) را در گوش خویش قرار می‌دهید تا ترجمه‌ها را تخت گاز دریافت فرمایید . در دنیای واقعی، گوگل یک راه‌ حل موقتا ارائه داده است . یک جفت ایرباد ۱۵۹ دلاری به نام پیکسل بادز . این وسیله هم خوانی با تلفن‌های هوشمند پیکسل و نرم افزار گوگل ترنسلیت، به ترجمه‌ی کاربردی زمان واقعی می‌پردازد .

طراحی سایت در مشهد

بابل
فیش
در یک طرف شخص ایرباد را در گوش خویش قرار میدهد و مخاطب او ترجمه را دریافت میکند . کاربر ایرباد به گویش ساکن خود، برای مثال انگلیسی پیش‌فرض صحبت می‌کند و اپلیکیشن، صحبت‌های او را ترجمه و روی تلفن پخش می کند . مخاطب در آن طرف خط تلفن جواب می‌دهد، این پاسخ ترجمه و از طرز ایرباد پخش می گردد .

گوگل ترنسلیت در درحال حاضر حاضر ویژگی مکالمه را دارااست و اپلیکیشن‌های iOS و اندروید آن قابلیت و امکان کلام دو استفاده کننده را ارائه می دهند و به‌صورت مداد به محاسبه‌ی زبان و بعد ترجمه‌ی آن می پردازد . البته نویز پس‌زمینه قادر است ادراک گفته‌های اشخاص و همچنین تشخیص بازه توقف مکالمه و شروع ترجمه را سخت سازد .

طراحی اپلیکیشن

پیکسل بادز این مشکل را برطرف کرده است، زیرا استفاده کننده قادر است در حین حرف انگشت خود را در سمت راست ایرباد جنبش دهد . تقسیم تعامل بین تلفن و ایرباد امکان کنترل میکروفون را برای هر فرد آماده می‌کند و به نگهداری تماس چشمی گوینده ها هم کمک میکند و دیگر نیازی به جابه‌جایی تلفن نخواهند داشت .

پیکسل بادز ظاهر مسخره‌ای دارااست و ممکن می‌باشد به‌خوبی در گوش شما جای نگیرد . تهیه و تنظیم و تطبیق آنها با تلفن نیز طاقت فرسا می‌باشد . اما می‌توان سخت‌افزار آن را تصحیح کرد . پیکسل بادز عهدوپیمان رابطه قابل شعور در میان زبان‌ها را در بازه زمانی حقیقی و واقعی داده است .





:: برچسب‌ها: طراحی سایت , طراحی اپلیکیشن ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 مهر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: